سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجت قاسم خانی

مقام معظم رهبری (حفظه الله):

 

·     مذاکره‌ى آمریکا با جمهورى اسلامى ایران، یعنى نفوذ؛ تعریفى که آنها براى مذاکره کردند این است و آنها میخواهند راه را براى تحمیل باز کنند.

·        مذاکره‌ى با آمریکا ممنوع است به‌خاطر ضررهاى بى‌شمارى که دارد و منفعتى که اصلاً ندارد؛ همان‌طور که در مباهله همه‌ى ایمان در مقابل کفر قرار گرفت، امروز، همه‌ى ایمان در نظام جمهورى اسلامى در مقابل کفر قرار گرفته است.

·         در همین مذاکرات مربوط به مسائل انرژى هسته‌اى، هرجا فرصت پیدا کردند و میدان به آنها داده شد - که البتّه طرفهاى ایرانى بحمدالله حواسشان جمع بود امّا یک جاهایى بالاخره آنها فرصتهایى پیدا کردند - یک نفوذى کردند، یک حرکت مضرِّ براى منافع ملّى انجام دادند؛

·          یک عدّه‌اى میگویند آقا شما چرا با مذاکره‌ى با آمریکا مخالفت میکنید؟ امیرالمؤمنین هم مذاکره کرد با فلان‌کس، امام حسین هم مذاکره [کرد].

·         اوّلاً بحث مذاکره‌ى به معناى امروزى نیست؛ مذاکره‌ى امروزى یعنى معامله، امیرالمؤمنین با زبیر معامله میکرد؟ امام حسین با ابن‌سعد معامله میکرد؟

·         ثانیاً ما با مذاکره‌ى با همان معناى امروزى مخالفتى نداریم؛ ما الان با همه‌ى دنیا داریم مذاکره میکنیم.


[ پنج شنبه 94/7/16 ] [ 5:50 صبح ] [ حجت قاسم خانی ]
درباره وبلاگ
لینک دوستان
چه انتظار عجیبی !!! تو در میان منتظران هم عزیز من چه غریبی عجیب تر آنکه چه آسان نبودنت شده عادت چه بی خیال نشستیم نه کوششی نه وفایی فقط نشسته و گفتیم خدا کند که بیایی
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 126067